petek, 20. februar 2015

Panika

Danes sem šla na predavanja. Pa ne zato ker bi bila sama po sebi tok pridna, ampak zato ker res nočem da mi ostane dvatisočpetsto izpitov za september. In še dobr, da sem šla. Pri botaniki smo dobil semena graha, fižola in koruze, ki mi bojo očitno delal probleme nasledni mesec. Mormo jih namreč dat kalit, česar me je grozno strah, ker mi bojo verjetno crknla še preden se bo kej nardil. Resno, men še nikol (NIKOL NIKOL EVER) ni uspel preživet kakršnekoli rastline. Nobene. Kaktusi se mi posušijo, čeprav jih je treba zalivat samo parkrat na leto, božično žito mi pa zgnije. In zdaj je mogoče čas, da se vprašam zakaj hudiča že študiram biologijo. In pazi to- ta semenski veleprojekt je pogoj za opravljanje izpita. Če prej ni blo dost razlogov za paniko, jih je pa zdej. Bolš da so fižolčki čarobni in bojo zrastl do čarobne dežele, kamor bom lahko pobegnila. 



Zdaj poleg zganjanja panike poslušam še Kimbro. In zraven si želim, da bi se jaz tud lahko tko drla k ona pa bi se slišal carsko. Evo. Tm pr 3.40. K se js tko derem se Mici vrže iz šteng, da jo boli še kej druzga kot samo ušesa.

Baj d vej, jutr grem h Ani Banani. Upam da bo mela spet kkšno dobro hrano. Pr njej je zmeri kkšna dobra hrana, zato se tud tok velikrat povabim k njej. Pa komi čakam da bom spet vidla njene carske posterje in nardila selfi z 1D. Ne sej ne, enkrat jih bom zažgala in spekla čevape nad njimi. Pol mi bojo pa dišal po teenage dreamsih.

Tuki sem hotla dat en selfi od Ane pa mene z 1D, sam ne dela. Verjetno še bolš, ker je ogaben.
Madrfaking semena.

Ni komentarjev:

Objavite komentar