sreda, 5. oktober 2016

Zoologija brez sonca

Definicije vrste... Višje taksonomske kategorije, binominalno in trinominalno poimenovanje...  Nimam zvezka, da bi si delala zapiske. Verjetno si jih ne bi delala tudi če bi imela zvezek, ker sem itak čist zmešana in se ne morm skoncentrirat. S sabo imam rokovnik, kopalke, brisačo, ipad in puščico, v avtomatu sem si kupila še flašo kao vitaminske vode s tremi žlicami cukra, ker sem smotana in jo vedno pozabim doma nafilat in vzet s sabo. Same nujne potrebščine. S Tinetom sva šla na kavo in zajtrk v Backwerk. Vedno me presenetijo nove slovnične napake na njihovih reklamah (ponudba 4 donute). Nič ni narobe če imaš vsake tolk časa pico za zajtrk (tok o mojem hujšanju). Potem sva šla končno zrihtat bone, ampak on ni imel študentske s sabo, ker je nima v tošlu, da je "ne bi zgubu". Dobila sem letak za fitnes in zaluštala se nama je paella. Na poti do konzorcija sem mu parkrat zapela Prjatlco in ulovila tri pokemone (samo golazen seveda), zato je bil ful hepi ko sem se končno prerinla na bus in odpeljala proti rožni. Čeprav nisem imela namena ali želje sem vseeno ujela začetek predavanj (just my luck), ampak danes ne sedim pri štekarju, ker sem dala prioriteto družbi (ki me je po eni uri zapustila, ker se ji je zaklenil telefon).

"Za en cheeseburger dobim dva kulija." -Tinetove matematične modrosti

Turbellaria, polychaeta. Monofilija, parafilija, polifilija, fuj in fej. Danes imamo zanič malico v menzi in jaz se bom kar zjokala. Al bom pa šla na fkkt jest, ker sem odrasla in znam učinkovito reševat probleme. Pustmo mojo čustveno stabilnost pri miru.

Sam še pet minut. Pol pa sam še štiri ure pa ena ura šihta. V dveh urah zoologije sem si napisala vse rojstne dneve v rokovnik in skupaj zmetala pol bloga. Imam tri križanke od oktobra 2015, ki jih letos ne znam nič več rešit kot lani. Pogrešam stare sošolce. Vsaka ta druga oseba, ki jo srečam na zadušljivih hodnikih našega faksa mi gre vsaj malo na živce. Verjetno mi ni všeč tvoj fris. V tej predavalnici ni kisika in malo mi je slabo. Yes, konec. Pavza. Hrana. Ne, voda. Čaj. Preveč jem. Ok, mindflow ustav se. Kdo se bo pa zdaj igral vislice z mano??

Danes me spet ne bo do večera doma, potem bom pa spet padla v postlo in misnla nate. Ene rutine so mi bolj všeč kot druge. Oči me pečejo. Če bom vstrajala pri lečah več kot en teden, bom zahtevala medaljo al pa spomenik v posmrtnem življenju v peklu. Čeprov to me verjetno v vsakem primeru čaka dol, skupaj s prestolom in dva tisoč devicami.

Mrzl je k svina. Mogla bom poiskat zimsko bundo in debele puloverje. Zakaj nobena od mojih babic ne zna štrikat? Jaz bi mela matching štrikan pulover in štunfe in šal in rokavice, ki delajo na touch ekranih, da bom loh blog pisala z njimi. 

Ain't no sunshine when he's gone. V tej predavalnici je pa sploh takšna tema, da bi lahko mimgrede zaspal. 

Bit odrasla mi gre kar v redu "Eva, če ne boš pojedla cele rižote in rdeče pese si ne boš smela kupit palačink." Okej. Ni problema. Problem mam edin na bančnem računu, kjer je bilo ob zadnjem čekiranju 21,37€. Zdaj je verjetno še kakšen cent manj in bom kar živela v zanikanju dokler ne dobim prve plače. Premisnla sm si, js ne bi bla odrasla. Send help.

Grem na predavanja mislt nate, ker je to najbolj učinkovit student mode, ki ga trenutno premorem. Če greš ven ne pozabi sončnih očal.

Ni komentarjev:

Objavite komentar