petek, 7. oktober 2016

Prepisan

Izbirni predmet. Na petek popoldne. Katerikoli drug termin bi bil okej, ampak ne. Zdaj sem ena izmed trinajstih suckerjev, ki na petek popoldne ždimo na faksu. Še pokemoni ob petkih popoldne spizdijo domov. Ta blog pišem na roke, ker je uporaba telefonov med predavanji moteča, celo nespošljiva. To pa nismo, ker smo lepo vzgojeni.

Beležka in kuli sta od GimLit. Biggest fan.

"Kva maš ti to zaenga kritika za blog?" -Pika

Žejna sem, ker sem jeda hot dog za drugi zajtrk. Pred Backwerkom so medtem stali annonymous vegani, ki so folku pod nos rinil posnetke trpečih krav. A mam kej slabo vest? Ne. Jaz sem pošast.

Zasedu mi je pir (groza). Uničena sem. Zakaj po ta novem pijem pir? Našla sem nek super reliable buzzfeed članek, ki pravi, da smo ljudje, ki pijemo gin tonik in ki na splošno obožujemo grenke zadeve (kavo, črno čokolado, verjetno tud pir), psihopati. Po tej logiki sem sam še za na psihiatrijo, verjetno pa imam nekje zakopana tudi trupla mnogih žrtev svojih serijskih pokolov, pa sploh ne vem. Vegani pred Backwerkom bi se najbrž strinjali, če bi vedli za hot dog.

Spi se mi, čeprav sem spila že kavo in zeleni čaj. Na enem slajdu smo že deset minut in pol, v mislih molim, da bi bila čimprej pavza. Če bi namesto teh trdih zicov bli masažni stoli, bi mi bil ta predmet verjetno kar všeč. Seveda se tudi toplih napitkov in prigrizkov ne bi branila, ampak to bi bil pa prevelik luksuz. A majo to na Oxfordu?

"V seminarski uporabi te izraze, ki sem jih zdele povedu." Čak, kere, a loh še enkrat? Ta seminarska bo bomba, čista deset (kolega, s katerim imava skupaj temo sploh ni več na predavanja). Konec pavze. Že vidim kok se mi ne bo dal tega prepisovat zvečer. Mogoče ga bom kar pofotkala pa boste brali mojo ogabno splohsenetrudim pisavo. Jezna sem, ker verjetno ne bom ujela vlaka dvajset čez štiri, tudi če bomo končali petnajst minut prej. Na slajdih so ogabne slike parazitov na ljudeh.

V Lidlu so že znižane božične čokolade. To malo moti celo mene, ki sredi junija poslušam Bublejev Christmas album. Božič je super in jaz bi ga imela kar celo leto, ampak nonstop jest francosko solato in tatarski biftek tud ni okej. Celo leto imaš lahko samo izpite, šiht in stres, ne pa carskih praznikov. Lajf ni fer. Sam dej Lidl, vsaj helovin nam pust. Potem bom pa tudi jaz potegnila božično pižamo iz omare, namotala lučke okrog postle in kupila letno zalogo medenjakov.

Na tabli se je pojavila ena razpredelnica, ki je ne razumem čist, ker se samo delam, da sledim. Mogla bi počasi ugotovit kaj je tema tega predavanja, potem pa spizdit h babici na čaj. Babica vedno skuha najboljši čaj, ker noter vrže ljubezen namesto cukra.

Ena pikica mi je rekla, da so na mojem bodočem delovnem mestu sami hudi reševalci iz vode. Moram se pritožit, da sem po dveh dneh uvajanja precej razočarana. Upam, da je un "ta hud" zdej glih na dopustu in da hmal pride nazaj. Čeprov po drugi strani je pa na bazenu že tko dost vroče in ne rabim še dodatnega vira vročine.

Avtogena teorija, endosimbontska teorija, nukleus. Ta blog je najbližje kar pridem z delanjem zapiskov med predavanji. Ne vidm rožnato obarvane bakterije, meni je se sivo, modro in rdeče. Hvala mamioči za tok dobre gene. Hešteg farbnblind.

Update: Ujela sem tist vlak dvajset čez štiri. Dobila sem babičin čaj. Zdaj sem v postli in mislim nate.


Ni komentarjev:

Objavite komentar