četrtek, 15. september 2016

Spam

3.40 (Raven alkohola v krvi: približno 0,12g/100ml)


Moj blog je baje spam. 1. Bmk in 2. Ne ga brat, če tko misliš. Sm se kr mal razpizdila.

Vesna je zginla ker je zgubila telefon in ga išče. Men se zdi, da vsi v njeni žlahti slej ko prej zgubijo telefon. Sam vsak drug vikend. Samo je z njo. Sedim na tleh. Dunja se pogovarja s tipom, ki ga ne poznam, Anita sedi na tleh in se pogovarja z bradatim tipom ki ga ne poznam. Mislim da je Miha, ampak nisem ziher.

"Maš še kko prjatlco s sabo?"
"Evo."
"Še kko?"

Ne vem točno kaj se je dogajal danes. Par izjav je blo za crknt ampak sem bila preveč boga da bi si jih zapomnila. Vmes se nam je joinal biggest fan, ki to pomoje ni več. Boli me roka in boli me koleno ampak to je bilo za pričakovat, ker po tleh ponavad padam tudi brez alkohola. Eni tipi so šli mimo s hrano. Z Dunjo greva po hrano. To bom najbrž regretala, ampak mi je to sekundo vseen.

"Ne se bat, naslednja postaja od trave ni heroin, ampak ekstazi!"

Un tip s katerim sem se prej pogovarjala eno uro pa pol je zginu. Mislm da sem mu poslala par snapchatov.

"Kretenizem je STD."

Napiš "O yay, kva smo ogabne!"

(Samo mi je pojedu meso)

11.45

Edini način, da vidim sončni vzhod je, da ostanem pokonci celo noč. Al pa če se moram zbudit ob štirih ker grem na avion ali pa trajekt, ampak to je na žalost še večja redkost. Zanimivo je eno uro sedet v avtu, gledat kako se dani in se treznt, medtem ko se pogovarjaš s človekom, ki ga nisi vidu že pet let. Sem prišla domov glih med fotrovo jutranjo telovadbo in ko so bli rogljički spečeni. Mogoče bi rogljiček. Mogoče mi je še mal slabo.

"Od kje ti poznaš *vstavi ustrezen psevdonim*?"
"Bivši od *vstavi še en ustrezen psevdonim* je. Ti?"
"Ena prjatlca ga je spoznala prek interneta pa včasih smo skup vn hodil."

Ker majhen svet.

"Ne ga klicat ob petih zjutri, vrjetn spi."
Sm vseen poklicala in sva se pogovarjala dve uri pa baje mu nisem šla na živce (success).

Samo in Vesna sta obupala v iskanju telefona in sta šla na bus. Anita se je pogreznla v zemljo skupej z bradatim fuckerjem (nazadnje videna ko sta šla čez rdečo na prehodu za pešce). Dunja je šla na bus. Jaz sem pol minute lovila pokemone.

Na teveju je oddaja o avjonih.

Ugotovitve večera:
- Gin tonik ni pametno mešat v razmerju 1:1 če spiješ več kot tri na par deci vinske podlage
- Če daš Evi kozarc v roke bo najbrž polila velik del vsebine
- Dunja ne zna rizlov kupovat
- Ne dat tok limone noter
- Limonin koncentrat je baje nasprot cedevite, ampak rabiš skor kompas in osnoven survival kit da ga najdeš
- Če misliš da je to dost alkohola, se najbrž motiš
- Samotu ne ponujat hrane, ker ti bo vse pojedu. Js ne vem kam ta človk daje vse to
- Vsi bradati nekiindvajsetletniki v polo majcah ob treh zjutri zgledajo isto (neprivlačno)

Zdaj na teveju lovijo ribe. Kaj to zaen program gledam, da so sami tipi v krizi srednjih let gor? Morm prestavt na neki bolj inteligentnega (TLC).

Grem po hrano (spet ja, kva hejtaš), pol pa najbrž naprej spat, ker mi še ene 9h manjka da dosežem svojo povprečno dozo spanca.



Ni komentarjev:

Objavite komentar