torek, 6. september 2016

Free wine on a tuesday

20.05


Sedim v lokalu pred City Parkom in pijem vino. Čakam določeno, meni zelo ljubo osebo, da zaključi z enourno izmeno (še 51 minut) in naredi zaključek v tem taistem lokalu, da se lahko potem premakneva proti železniški in domačemu kraju. Je že prej delala do petih, potem sva šli pa v kino, ker je imela frej do osmih (kdo dela te bolane urnike za študentsko delo?).


Film bi bil dejansko fajn in bi bila verjetno navdušena nad njim (kolker sem s svojim hladnokrvnim odnosom do Hollywooda še lahko navdušena nad filmi), če ne bi prej že trikrat gledala trailerja (zahvaljujoč mojemu nenadnemu članstvu v Kolosejevem klubu zvestobe), ki masivno spoila ves plot twist.




Lulat me spet, ampak se mi ne da it (pa vina še nisem plačala, a čm kr spizdit?)

Kelnar, ki uvaja določeno, meni zelo ljubo osebo je rekel, da bom na računu za kavo dobila njegov fejsbuk (ne, hvala). Pol sem mogla pa še do njega it plačat. Flirting skills lvl: no. Hvala bogu da ma bejbo (ena ovira več, poleg dejstva da rapa).

A gre jutri dopoldne kdo z mano na sprehod? 

Baby when you're gone I realize I'm in looove. 

Edina sem v lokalu, pa še jaz čakam kelnarco. Naglas pojem. Noben ne jebe pet posto. Prej so pa vsi zijal v naju, kva je s folkom? 

Kako uničit samozavest dvanajstletnici, ki hodi tri metre pred tabo, če si nesramen tok kot jaz: "faaak lej kake hlače ma! Pa gate se ji skoz vidjo! Boga!" Mensezdi da imajo v peklu poseben prestol zame, upam da bo ortopedsko oblazinjen, ne morem met še bolj zjebanga križa kot ga že mam od vsega tega poležavanja. 


Sudden thought: Če se bo moj naslednji tip kdaj pritoževal, da mi iz ust smrdi po vinu, ne bo dolgo moj tip. Ne rabim človeka ki me bo opozarjal da sem deset minut nazaj spila dva deci fun juica.

Ne vem a sem lačna al me zebe. Mal sem overdressed, čeprov je Luki reku da overdressed ne obstaja in sem mal potolažena. Sam sej se itak tričetrt časa delam, da sem bolj fancy kot sem zares pa je ok. Če je zuni dež bom pač obula gležnarje in nisem sama kriva, da jih najbolj rockam v najlonkah.

Ni mi blo treba vina plačat, mi je sam pomežiknu. Hvala, najlonke.


Wake me up before you go go (ti si že šel, jaz grem pa zdej).

Ni komentarjev:

Objavite komentar