nedelja, 11. september 2016

Kavč

Ene petnajst let nazaj, ko smo kupili novo sedežno garnituro, je bilo rečeno, da ne bomo nikoli ever ever jedli in pili na njej. Trenutno v napol ležečem položaju sedim na kavču, pijem kavo in jem muffine. Zraven pišem blog, gledam Bones in scrollam po Facebooku.



Včeraj smo imeli neko domestic varjanto Great British Bake Off-a. Sem rekla, da bom spekla pito, ampak so jo mati začel delat pred mano, potem sva jo pa ena drugi malo sabotirali, tako da je na koncu pol kreme steklo po pečici in se je tko lepo zažgalo na poden. Potem sem raj šla od doma preden so se spomnil, da bi blo fajn s špohtlom to odstranit. Ko sem prišla nazaj so bili pečeni tudi muffini, fotr je pa glih rolal štrudel. Lahko kdo pride na degustacijo, da bo čimprej zmanjkal, ker se mi ne zdi bit zdravo v hiši s tok cukranimi baked goodsi.

I wanna talk to you!

Ker sem ful prijazna, sem eni barabi (je tok velka baraba, da si sploh ne zasluži psevdonima, čeprov zgleda kot en Luka) dostavla napol sfejlano pito. Je reku, da je dobra, sam pomoje si je mal zmislu.


Danes sva s tamalim spet brez kosila pa spet se nobenmu ne da stat v kuhni, jaz bi pa pico, ker sem zdravo prehranjujoča se oseba. Preveč govorim o hrani, a ne?

Samotu sem zatežila kdaj gremo kej vn, hengat, na sprehod al pa v Cirkusa, mi je čist vseen, pa je reku da loh kr dons, ampak da Cirkus odpade, ker ma jutri zjutri šiht. Sem rekla, da nej Vesno zvleče h men na mafne, ampak je bedna in SPET dela, zato ji bova kr na šiht nesla hrano. Zdaj lahko verjetno v CV dodam tudi "občasna dostavljalka domačih dobrot". Jaz sem tok talentirana, da sploh nevem zakaj nisem ene trikrat bolj uspešna v lajfu.

Mati včeraj ob pol desetih, ko me je našla v kopalnici: "A greš spat, al spet km vn?"
Zadnjič je bla kar šokirana, ko je ob sedmih zjutraj uletela v sobo in me našla v postli: "A ti si doma al kaj?" Sej še sama ne vem kdaj in kje bom spala. Moj bioritem je samo še daljni spomin.


Also, kaj je z Applom, da so skenslal lukno za musko? Zdaj sem nehala bit ateist samo zato, da lahko molim, da se bodo v desetih letih, ko si bom spet lahko privoščila nov telefon, spametovali in mi ne bo nikol v lajfu treba it nazaj na androida. Ali bog ne daj windows phone! See? Totalno verna. To je ziher spet nova papežova taktika za spreobračanje potrošnikov.

Grem posesat drobtine iz kavča. Lp (napiš mi kej, no!)

Ni komentarjev:

Objavite komentar