ponedeljek, 23. oktober 2017

Nimam izgovora

Nedelja, 15.10.2017

Z Dunjo in Vesno se že kakšna dva tedna menimo, da se dobimo na pijači, ampak vedno pride nekaj vmes. Kot da smo full-time zaposlene žene s tremi otroci, ne pa študentke. Vseeno smo mislile, da nam bo včeraj uspelo, konec koncev je v soboto zvečer res vsak prost. Do sedmih je kazalo še kar v redu, potem pa se je Dunja spomnla, da bi ona še malo ostala na pikniku, ker je tam več brezplačnega alkohola (in seveda jo z Vesno razumeva, ker kdo bi zastonj alkohol zamenjal za pet evrske koktejle v centru). Ker je bil kljub nepopolni zasedbi dovolj velik interes za zadnji letošnji Pivo& Burger fest, je Vesna povabila Samota. Moj poba je raje ostal doma, ker je bil fuzbal, zato sem jaz na momente držala svečke.

Samo je bil enkrat za spremembo ob dogovorjeni uri že v centru, medve pa sva se še vedno trudili z bočnim parkiranjem v eni izmed 'zastonjsko parkiranje po 19. uri' ulic. Jaz sem probala dvakrat pa ni šlo (ker v Litijskih avtošolah tega ne učijo. "Kako to misliš, da bi znala bočno parkirat? Tega js nikol ne učim, sej je samo na modri coni možno"), zato je probala še Vesna. Njej je pretežno uspelo v prvem poskusu, ampak mi je naslonila feltno na robnik. Nič hudega, sam da smo redi. 

Jedli smo burger, nad katerim sem bila navdušena. Pivo je bilo okej, ampak noben presežek. Samo ni jedel, ker so porcije premajhne za njega. Temperatura je bila ful prijetna, zato smo šli po večerji še na krajši sprehod po nabrežju. Kupili smo kostanj za sladico in ga lupili vso pot do McDonaldsa, kamor smo šli na čaj, Samo pa na ta poceni burger. Me z Vesno sva pametno vzeli neke sladke slushije z ledom, da nama ne bi slučajno ratalo prevroče. Potem smo se počasi vrnili proti poševno bočno parkirani Corsi, ker je bila ura že pozna, Vesna pa je imela budilko ob 6.45. Samo: "Jadrnice so nevarne ker te lahko jadro zbije in potem se zbudiš mrtev". 


Source: Pivo & Burger Fest


Ponedeljek, 23.10.2017

Spet me je nekaj zmotilo, da sem mogla konec vpisa prestavit za dva tedna. V tem času se nam je uspelo z Dunjo in Vesno dobiti na kosilu, jaz sem šla petkrat na faks in dvakrat na šiht, naredila sem dva perfektna lonca karija, si na rešetki za pečico ocvrla podlaht, vreme pa se je iz prijetno toplega sonca spremenilo nazaj v deževno turobo- ravno prav za naš obetajočise roadtrip do Danske.

Na faksu ni kaj dosti novosti, razen da sem (zaenkrat) grozno razočarana nad predmeti, in predvsem vajami, za tretji letnik. Nikoli si ne bi mislila, da bom kot bodoča biologinja na treh od štirih vaj uporabljala računalnik. Fuj fej statistika in fuj fej matematika in fizika in fuj fej biološki databejsi.



Anyways. Ker nas tukaj ne zebe dost gremo kmalu na Dansko in Švedsko, tako da mogoče kaj poročam o tem. Mogoče pa ne in se boste mogli sprjaznt s poročili iz vaj in opisi kmalu novemberskega vremena.

You made me write this shite

Ni komentarjev:

Objavite komentar