petek, 22. julij 2016

Swim your troubles away

July 21, 19.30

Ajmo ruke!

Sedimo v beach baru in poslušamo lokalen bend. Zraven pojemo in jaz bi jokala (kr tko mal, hvala pms). Še dobr da mam blog, v katerem lahko druge obremenjujem s tem. Moram se zadržat ker tok dobr pojem, da me bojo glih zdej poklical na oder (haha).

Ne daj se, pjevaj pjesme ljubavne!

Rešila sem že vse križanke, prebrala že vse dobre knjige in wifi ne dela, zato pišem mal tja v tri dni.

Zakaj ni nobenga hudga tipa na tej plaži? Res, jaz si morem mal oči spočit (tud če nimajo smisla za humor). Vsi lepi frisi so namontirani na anoreksična telesa, ali pa na takega z masivnimi man boobsi. In obratno. Bog ne daj da najdeš kazga, ki zgleda kot da je glihkar prišel iz polletnih počitnic v fitnesu, ker potem ob pogledu na njegov fris najverjetneje izgubiš libido za cca. 37 dni vnaprej. No sej mogoče sem pa sam jaz zahtevna. Sej sem zmeri vse sama kriva, sploh nevem zakaj jamram.

Sex bomb, sex bomb, you're my sex bomb (haha kok ironično. Dej poglejte se v špegu).

Sori, določena meni zelo ljuba oseba, ampak ta vpis bo spet beden. Sej se mi kar mal smilte, k zmeri palite na isto foro.

Aveš un k maš superogabne umetne joške ki ti štrlijo približno tko kot tisti Madonnin kostum (sej vsi veste katerega mislim) pa si vseen topless na plaži?

Mislim, da bom mogla jutri nadaljevat, ker morem it na oder (hahaha, to je obviously zelo dobra šala). Pa zmanjkalo mi je nedepresivnih stvari za pojamrat.

July 22, 9.15

Včasih mi je mal žal, da sem tok lena in spim do sredine dneva. Ne morju je lepo gledat sončni vzhod in lepo je it plavat do jadrnice pa nazaj ko v bližini ni še nobenega  otroka, ki bi se na ves drl da hoče "tist ta rdeč sladoled". Lepo je sedet na pomolu in gledat čolne ki odhajajo iz marine, čeprav si želiš da bi lahko šel zraven. Zjutraj je lepo, ker so vsi pari še zaviti v kovter in mi jih ni treba žalostno gledat kako se sprehajajo po mestu.
Na, pa me bo spet depra usekala, sem rekla da moram kaj druzga napisat.

Kavo mam mrzlo in morje mam toplo. Mislim da je čas, da zaključim s tem bipolarnim (bedno depresiven in depresiven) vpisom in grem plavat do tiste jadrnice.  



Ni komentarjev:

Objavite komentar