ponedeljek, 28. marec 2011

Tud ponedeljki so lahko lepi

Ker greš lahko s Klemnom v Šmartno in na sok in na klopco in po alkoholca in po milkine pralineje in po Skittlese in pol sediš na klopci in delaš pizdarije (pa ne kej tazga, da bi z alkoholcem pisala po klopcah pa po strehi, onene, sam pač tko no :3) in se pogovarjaš in ješ tiste pralineje in se maš finofajnnajboljš, čeprav je dež in to in lahko oblečeš Klemnov pulover, ki ti je samo dvakrat prevelik in tko fajn pisan (svetlomodra temnomodra rdeča rumena zelena) in lepodišeč in potem te tud zebe ne več.




Ob pol šestih sem mogla rečt bajbaj paradise in it domov (se piflat glasbo). In doma sem šla takoj gledat televizijo (into) in jest piškote in pit pomarančni sok. Potem sem se kao učila, ampak se itak nisem, ker sem namest tega v zvezek pisala nepomembne reči in izjave in to in poj sem še risala podobno nepomembne reči in krneki đabe, uglavnem nič se nisem naučila, ker sem bla dekoncentrirana (pa ni pomembno zakaj).

In zdej je ura devet skorj in morm gret, ker se mam preveč fino, da bi zgubljala čas z blogom, ker ga itak noben ne bere (barabe!).

1 komentar: