petek, 25. marec 2011

'Cause I never will be good enough for him (zasafran naslov in nezasafran blog)

Njanja, začet morm pa s temle:

Nekoč je živela deklica, ki je svojega fanta vprašala, če bi se poročil z njo.
Fant ji je odgovoril 'Ne.'
Od tega dne je deklica srečno živela do konca svojih dni, brez da bi komu prala, kuhala, likala, pohajala je s prijateljicami, sexala s komer je želela, delala in porabljala svoj denar za kar je hotela.
KONEC

(Sam tko, da veš, Nika. Aja, pa še tole je zate, ti že veš zakaj.)



Naslednja stvar je pa tale:
Danes (kokr sem pač spala med kašljanjem in smsi in pač vsem, kar paše k ne-spanju) sem sanjala, da sva z Valerijo sadile rože in so zrastl kaktusi in potem se je Nika tolk bala, da je klicala policaje. (Sej potem sploh ni blo policajev, ampak je bil Klemen pa cel 1.a razred z njim. In pol sva šli z Val v zapor. Zarad kaktusov).
Aaaaargh, prov uno a je z mano vse v redu.

Glihkar sem ugotovila, da sem vmes nehala pisat, ker me je distraktou Klemnov mesič (in pol sem hitr letela še na fejsa in na youtube zamenjat komad in pač vse).


Najkulejši dan.
Nekej dejstev spoznanih v zadnjem času in/ali danes.:

- 5ka je blazno kul avtobus, ker na njem lahko zaspiš in prespiš svojo postajo, zato moraš dol v Tivoliju.
- Naša gimnazija ima najkulejše zvonenje.
- Mobitel zagotovo začne delat, če ga vržeš na tla.
- Tm zaviješ gor in ne greš naravnost.
- Palačinke s pomarančnim sokom so precej lepljive.
- Tud mački se morjo razmnoževat, pa čeprav v naši letni kuhinji.
- Rada se namakam v bani, tkozlozlozlodolgdaježemrzlavoda.
- Če imaš probleme piši Justi (sploh če misliš, da si debela, čeprav imaš pri 12 letih 35 kil, maš fanta, ki te otipava in si ušeč 20 sošolcem.)
- Nikol ne dovol, da ti kdo gleda čez ramo ko pišeš sms, ker lahko dobi napačno predstavo.
- Dež je kr mokra zadeva.
- Bojte se babice, ki zgleda kot da skos nekej govori, pa te gleda celo pot.
- Mene se ni treba bat.
- Mlajše bratce je lahko guljufat.
- Na koncu mavrice je zaklad.
- Nika je najbolj optimistična oseba na tem svetu.

(Reči da si za, da bi z mano šla.) Haha, komad iz 2001 much?
Okej, uredu, kr bodte zaljubljeni pa mejte punce pa fante pa se mejte lepo pa si govorte kok se mate radi, ker jaz tega ne rabim, ker mam Niko, ki mi govori, da tud jaz rabim nekej tazga. Adouana.


(Naslov te fotke je "We don't need much to be happy", zato se je znašla tukej).

Ne bom zgubljala besed o včerajšnji Gimnazijadi, ker vas je bla itak večina tam. Če pa kdo ni bil, pa ni velik zamudu (razn to, da mam zdej Klemnovo telefonsko in mu lohk težim skozskozskoz in me kr še nima dost, pa to, da te ABBA lahko ornk zasafra (pač tolk, da se lahko zjokaš v zboru in s tem prpraviš Evo in njeno mati, da jokata od smeha). Pa še ena zadeva: Poje zbor uno jabuko rudeče in pravijo moja mati: banana je rumena. Umrla).

Prehtle sva s tamalim pršla iz treninga in ker sem tok zakon, sem pozabla ključe in sem zvonila, da pride kdo odpret. In zvonim jaz lepo deset minutk, pa noben ne pride odpret, luč v stanovanju pa prižgana. Pa pokličem mati, pa je nedosegljiva, pa pokličem fotra, pa prekine. In pride nakonc vendarle odpret in naju pozdravi z besedami: "Pa kaj zvonita zdej, a človk še seksat ne more v miru?". In sem spet umrla (potem sem pa še enkrat dojela kaj je povedu, pa se mi je želodec obrnu).


Ja ne vem kaj mi je, ampak dans je tko lep dan, tko prov naw, pa sonček je bil, pa enouropadvejstminutkprehmal sem bla na treningu in potem me je bolela rit, ker sem se zasedela na tistih neudobnih stolih in poslušala musko in gledala skoz stekleno steno ven, ker je bil pač SONČEK in pol sem se spomnla na to, kakšna budala sem in sem se smejala sama seb in je pršu mimo en starček in me vpraša če sem pila. Ja wtf.

Ko smo glih pr starčkih, zadnjič pred treningom se gremo mi tuširat, pa smo že tm pr tuših, pa Žan začne nekej špricat. In pride spet en starček in reče: "Ne jih špricat!" in praša Žan zakaj ane. Pa reče starček: "Ja, ker bojo mokri!"
Nemorš no, ker debilen ata.



Dans bi kar pisala (ker sem dobre volje, če si slučajno preskočil gorgorgornevemkok odstavkov), sploh se mi ne da zaključit. In bom pisala dokler me ne bo zamotu kdo, ki mu je ekstremno dolgčas in me kliknu na fejsbuku.
(Glihkar me je, zato se popravljam: pisala bom dokler mi Nika ne neha pošiljat smsov, kar lahko traja še zelozelozelodolgo).

NOVO SPOROČILO! Ne, ne bo me na paintball, ker nimam časa in prevoza in volje in časa in volje. In časa.

Všeč mi je Sarina plišasta koala z neumnimi napisi okrog sebe in mojo frajersko partizansko kapco iz papirja. Hvala, angleščina, ki nam blagoviš delat pizdarije med poukom in se ne-učit in ne-delat tistega kar bi mogl.


(To ni ta koala, ne).

Filing mam, da je ta blog ful predolg, a sem že ornk dolgočasna?

A greva na sladoled in na grad (in poj še Tivoli in to in zraven lahk vzameva oranžno deko. Lahk pa tud ne, ker je trava uredu)? Zaradi sonca pač.
Ker tud če mam miljon stvari za narest za šolo jih ob sončnih dnevih pač ne bom. Ker ne bom vrgla takšnih lepih dnevov stran. Ker se mi zrcali sreča skoz okno.

Sara je dejala: Še en dokaz, še en dokaz, Eva je rdeča v obraz. (Žoka cela pesnica, matr).
In jaz sem dejala Valeriji: Še Miki Miška ima večja jajca kot ti. (Ni blo mišljeno nesramno).
In potem je Sara rekla še: Eva je tok hepi, da sama sebe slika!
in potem je rekla še: Eva je tok hepi, da slika svojga mačka!
in potem še: Eva je tok hepi, da ma same iste fotke!
(Iz česar je razvidno, da sem podobna svojemu mačku, al kako?)

Še misel dneva: Sreča je v malenkostih. (Ne v matematiki).
Zdej pa grem, stay veseli.

Ni komentarjev:

Objavite komentar