nedelja, 10. september 2017

Eva is a free elf

It's done.
Konec.
Fertik.
Končno lahko zaprem vse skripte, zapiske in zavihke s starimi izpiti in khan academy razlagami funkcij dveh spremenljivk. Po treh letih sem namreč naredila izpit iz matematike in s tem tudi celoten 1. letnik. Ostalih pet izpitov za 2. letnik mi sicer ni ratal opravit v celoti, ampak za to krivim pretežno nesrečo in zagrenjenost profesorjev. Kljub temu sem superzadovoljna sama s sabo, ker kdo lahko v dveh tednih naredi šest izpitov? Noben. "Ampak Eva ti si bla zmeri tok pametna... kako to da ti faks ne gre?" Sej gre, sam počas. Sori, ker mam lajf.

Zdaj sem končno pogledala Game of Thrones (Jonova rit je bila worth the wait). In končno bom lahko spekla kakšno torto. In končno bom lahko delala milo. In končno bom lahko posesala celo bajto, ki je še vedno katastrofalna od mojega herbarija. Šla bi še malo na morje, ampak mi vreme ni najbolj naklonjeno, zato razmišljam o termah. Dejstvo, da Štefan dela nine to five vsak dan, ni idealno za moje poznopočitniške plane, ampak nekdo more bringat home the bacon (ker nismo vegani).

V petek smo šli zapit mojo šestko iz matematike. Štefan je grozil z nekim zgodnjim curfewom, ker je zdej basically dedek, ki mora spat ob desetih, drugače je zmatran. Vseeno je nekako preživel do zgodnjih jutranjih ur. Dunja in Jure sa mi spila skoraj cel gin, zato sem bila jaz pretežno trezna. Vesna, Samo in Anita so zamudili, ampak oni mi vsaj niso spili preostalega alkohola. Srečali smo Davita, ki se nam je joinal, ko ga je original grupa zapustila, ker so oni tudi dedki. Spet sva šla iskat cigaret, ampak mi ga je Štefan pol vrgu stran, ker skrbi za moje zdravje (ker bom letos najbrž brez statusa in brez zavarovanja, tko da si res ne morem privoščit raka). Jedli smo krompir. V parlamentu je bil vsaj trikrat despacito, ampak me enkrat še ni bilo tam, enkrat sem šla pa glih lulat. Štefan in Jure sta plesala, kar se zgodi še redkeje kot sončni mrk. Dunja je lulala sredi ulice. Imeli smo kozarčke s Strelo McQueen in rum za v potico.


Davit je fotku



Dunja: "Jaz še ne grem domov, ker sem spoznala enga tipa in me čaka"
Špela: "Ti maš fanta, veš"
Dunja: "Aja... sej res"

Zdaj grem lahko igrat Simse, če hočem. Lahko gledam filme in lahko grem spat po kosilu, brez da me grize vest. In tud grem. Se javim še ko bom bolj polna proper počiniških izkušenj. Pa lep september.

Ni komentarjev:

Objavite komentar