petek, 10. februar 2017

Razlogi za carskost

Zakaj je bilo danes carsko:
 - Ker so mi mati ob pol desetih radodarno podelili "še deset minut spanja, prosim"
- Ker mi ni bilo treba na vlak
- Ker sem samo pet minut čakala na šestko
- Ker ata ni vozil šestke kot penzjonist, čeprav je že malo smrdel po zemlji.
- Ker sem videla 3+1 izmed mojih najljubših oseb
- Ker sem dobila 1+1 najbolj carska darila od teh oseb, popolnoma primerna za alkoholičarskega otroka v meni (ki rad lepo diši in kuri svečke)
- Ker sta Vesna in Samo kjut
- Ker je Dunja enkrat vidla polmetrskega petletnega otroka, ki je glih shodu
- Ker nas petnajstletnici, ki se jima je mudilo na informativce (in sta zato pili samo kokto), nista grdo gledali, ampak sta imeli samo grd fris
- Ker nismo zgrešili postaje za enko
- Ker sem jedla takitose
- Ker sem videla novorojenčka
- Ker sem preživela popoldansko gužvo na ljubljanskih cestah
- Ker se nisem izgubila na relaciji Sostro-Hotič
- Ker me niso ustavili policaji (kljub neštetim kontrolam)
- Ker sem tisočkrat umrla od smeha
- Ker sem imela zastonj bencin
- Ker sem jedla pico
- Ker sem jedla sufle
- Ker sem se v avtu na ves glas drla komade od Bon Jovija



Zakaj je bilo danes malo manj carsko:
 - Ker v Mullerju niso imel pastelnih markerjev in je moja stationery obsessed duša mal umrla

Zakaj bo jutri še bolj carsko:
- Ker vidim Štefana
- V Londonu
- Nemorš premagat carskosti tega
- Probi
- Ne bo ti ratal
- Sori
- Buh-bye

Ni komentarjev:

Objavite komentar