nedelja, 4. december 2016

Nikol več ne pijem

Izpitno obdobje je za mano in tudi njegov fujast podaljšek bo za mano takoj ko pošljem mail z devetimi stranmi bullshita, ki mu ljubkovalno rečem seminarska naloga. Te teden je bil precej nezapomnljiv, vseboval je predvsem občasne obiske rožne doline, občasne obiske delovnega mesta in hektolitre kav v dobri družbi in v še boljši družbi same sebe. Proti koncu tedna sem šla še v hiter Christmas šoping in zagonila polovico finančnega stanja na malenkostih za folk, ki mi itak ne bo dal darila. Ampak se ne sekiram ker sem happy Christmas elf.

V petek sem šla po enomesečni pavzi ven. Sicer mi je bilo že v parih minutah žal, da sem rekla da grem, ampak ker nisem quitter sem se seveda joinala določeni, meni zelo ljubi osebi (za namene tega bloga bo začasno preimenovana v Janjo), bivši sošolki (za namene tega bloga bo začasno preimenovana v Katjo) in Dunji. Ker smo še vedno naivne smo imele spet preveč žganja, poleg tega pa smo spile še polovico Katjinega sladkega muškata in penine v lepi embalaži, ki je imela okus po penečem parfumu (Katja je namreč pussy in pije samo vino in penino).

Začele smo na klasičnem placu, v parku zvezda. Do nas je prišel brezdomec 1, ki smo ga prijazno nagnale stran, potem pa se je pri sosednji klopci hotu tepst. Potem sta do nas prišli dve prostovoljki, ki sta nam stalali pilce za nohte, ogledala, kondome in letake o varnem alkoholiziranju. Bonov za taksi nam nista hotli dat, ker smo se zajebale in smo rekle, da gremo domov z vlakom. Prišel je tudi brezdomec 2, ki smo ga poslale pred Topa, ker so tam snobovski pravniki in medicinci, ki imajo več keša kot me.

Katja, Dunja, Špela in Janja. Smo bolj pjane kot zgledamo.


Večer se je nadaljeval v prijetnem vzdušju, obarvanim s črnim humorjem, ki se je  premo sorazmerno potenciral z užaljenostjo Katje, ki ima črnega deca.

Špela: "Js sm rasistka."
Katja: "A si res?"
Špela: "Ne, sam norca se delam iz vseh manjvrednih."

Okrog pol polnoči smo se premaknle proti Cirkusu, ampak smo imele še preveč alkohola v flaši, zato nismo šle takoj noter. Janja je bruhala, imele smo fotosešn. Katja je šerala posteljne izkušnje s svojim črncem, jaz sem bila navdušena. Šla sem lulat z Janjo, potem pa še s Katjo. Obe sta naredili lep potoček na delno skritem parkirišču. Opolnoči je Katja dobila sms za rojstni dan od svojga deca, ampak je revež zgrešu taprav datum za en teden. Temu smo se smejale približno pol ure. Dunja je omenila Klemna, ki sem ga potem hotla poklicat, ampak ga nisem, ker sem ga že zadnjič budila sredi noči.


"Ona je ziher medicinka, lejo kok je ušmekana!"

Janja je spoznala dva tipa, ki sta mi šla na živce. Vseeno smo šli skupaj noter, potem sta prišli še Dunja in Katja. Nekaj časa smo se trudile plesat, ampak nam ni ratal, ker je Janja vedno znova odtavala. Od nekje se je vzel tip, ki nam je častil tekilo. Ker je Katja ni hotla sem jaz spila dve. Od takrat se ne spomnim vsega. Katji je bilo dosadno, zato se je šla za pet ur sprehajat po stari Ljubljani in fotkat lučke. Jaz sem na pol zakomirala na klopci pred garderobo, vmes sem imela vece sešne. Dunja in Janja se mi dve uri nista javljali na telefon. Potem sta me sicer našli, ampak mi je bilo preveč slabo da bi šla plesat.



Okrog petih smo šle proti železniški in iskat Katjo. Dunja in Janja sta bli lačni, ampak Janja ni mela dost keša za kebab. Jaz sem bila dost trezna, da sem se opravičvala šiptarju. Dunja je šla na bus. Na vlaku je Janja zaspala, s Katjo sva jo pa fotkali in se ji smejali v fris. Ko sva z Janjo prišli h njej domov si je odrezala dva kosa kruha, ker je to njen MO, potem sva šli spat do dvanajstih, ko je mogla ona na šiht. Jaz sem šla naprej umirat v svojo postlo.

Ena izmed nadkvalitetnih fotk iz Katjinega jutranjega pohoda

Danes sem v redu. Dokončala sem seminarsko, zdaj bomo imeli družinsko postavljanje smreke. Fotr in fetus sta že vrgla meter in pol lučk na zunanjo smreko, ker je to vse kar dela. Mati so rekli, da bomo vsak adventni vikend osvelili 1/4 smreke. Zvečer bom spekla palačinke, če se mi bo dal.

Ni komentarjev:

Objavite komentar