četrtek, 10. november 2016

Priprave (not really)

Torek, 8.11.

Torki so tudi letos najslabši dnevi v tednu, kriterij pa je še vedno isti- prej kot moram iz postle, slabši dan je. Na 7.10 vlaku iritiram ljudi, ker imam Meghan Trainor tolk naglas, da se sliši iz slušalk in odmeva po celem vlaku. Zuni je še vedno tema, ampak me ne mot tolk, ker me njeni komadi vedno spravijo v boljšo voljo. Mal densam in petnajstletnik, ki se nasproti mene uči zgodovino me čudno gleda. Glej v učbenik, piščanc! Hey!


Slabosti novembra:
-Mrzlo je
-Podnevi je noč
-Vmesno izpitno obdobje
-Dež
-Mrzlo je


Prednosti novembra:
-Lahko nosim kapo in noben ne ve, da imam oranžen narastek
-Diši po snegu


Četrtek, 10.11.

Petnajst čez osem so me zbudili ljudje, ki so nam prišli montirat ventilator v dnevno sobo. Običajno bi zagodrnjala, se zavila nazaj v kovter in spala naprej, ampak ker je naša hiša tak fantastičen arhitekturni projekt mora človek skozi mojo sobo če želi pridet na galerijo (kjer se je montiral helikopter). Tako sem parkrat preklela svojo lenobo, zaradi katere sem včeraj spala 15 ur. To je namreč zjebalo moj že tko ranljiv bioritem in "petnajst čez osem" zdaj pomeni "sredi noči".

Zdaj pijem že tretjo kavo danes in po vsaki sem bolj utrujena, tako da bom šla verjetno spet sredi dneva spat (mazohist sem). Danes moram še spakirat in spečt malco za na pot. Rabim banane, ampak odlašam z obiskom Hoferja. Namesto, da bi počela kaj od teh uporabnih stvari (ali pa končno začela s seminarsko), raje updejtam Simse.

SMOTANA ŠTROMARJA STA NEKI ZAJEBALA IN MI JE ELEKTRIKO VN VRGL. ZNORELA.

Nazaj sem. Obnovila sem zavihke in lahko nadaljujem. Nedolgo nazaj me je ena bejba vprašala kako si loh zmislim tok fajne zgodbe za v blog. I wish gurl, to je sam moj patetičen lajf začinjen z veliko nesreče, lenobe, nesposobnosti in alkohola.

Life hack: Ne gledat John Lewis Christmas adverta med pmsjem, ker loh rataš dehidriran zarad joka.

Jutri gremo na vikend izlet v čečke rovte. Dunja hoče, da ji naredim krvavice z zeljem za na pot. Ker jih nimam, je Vesni naročila, da ji prinese hrenovke v testu iz pekarne. Jaz bom bruhala če bo v avtu vonj po hrenovkah ali pa po Poli salami. Če bo pa Vesna prinesla še USB z govejo musko, bom šla pa kr peš.



Sicer se je po novejših podatkih še nekdo uštulil zraven, ampak ga ni v tem blazno pomembnem planiranju, ker ni čečka princeska. Sori.

Zdej mi je updejtal Simse, zato se grem delat, da je 2007 in da nimam pomembnega dela.

Ni komentarjev:

Objavite komentar