nedelja, 11. december 2011

... sploh če je moder

Ptička mi je prišepnla, da berete moj blog predvsem zaradi Googla in iskalne besede 'morje', ker to besedo očitno veliko uporabljam. Tako da če si slučajno tole kliknu ponesreči, namesto tiste lepe slikce od Bora Bora, te moram razočarat. Ker tuki bluzim samo o bluzatorjih, ki bluzijo moje dni.



Šla bi drsat. Na tisto Salzburško drsališče recimo, kjer si lahko sposodiš plastičnega pingvina in / ali medveda in se drsaš z njim, da ne padeš (ker to je loh nevarno, sploh če si tok zašpehan da led poči). Aja, 'zašpehan' se naglašuje na 2. a, ne na e.



No ja. Lekadol naju je zafrknu in se nisva mogla alkoholizirat (vsaj mal), sva pa gledala  Rubber:




To je najepskejši film na svetu in če ga ne gledaš si debil. Čeprav si pol v safru in se maš za neumnega, ker nimaš pojma, zakaj za fuk so zastrupil purana.

Palačink nisva pekla, ne vem zakaj.
No, vem, sam ubistvu ne vem. Pekla jih nisva, ker si šel domov, zakaj si šel pa domov, pa ne vem. Vseeno je bilo lepo (samo zdaj sem lačna in pišem blog, namesto da bi se ti skrivala pod kovtrom).

Aja: Petelinji zajtrk. Nomnom.

Pa na MošiMoši si bom naročila vse od Slow Cluba in bom še bolj brez gnara, kokr sm že tko. Sploh se ne spomnem več kako sem našla tadva modela, ampak nekak ŠE DOBR.
Moje strije me spominjajo na strele. Pomoje sem HeriPotr.

Zdej grem pa simse špilat, ker se moj ljubi pifla. (A nisem kul?)
Še tole za adijo:




Ni komentarjev:

Objavite komentar