četrtek, 23. junij 2011

Fuck this, I'm a unicorn

Ne bom safrala, ker sem preveč kul da bi pisala safr blog, čeprou morte vedt da sem se prav zarad mojga safer-počutja izognla pozdravu.
In tud zdej vas ne bom pozdravla, ker mi je ubistvu vseen če tole prebereš al ne.
Namest pozdrava je tole


Ta komad je ful njami, sploh če si v safru. Tudi 'Sorry about the doom' je lep, ampak če ga preveč poslušaš začneš jokat. Če si depresiven pač.


Danes sem naredila teorijo za izpit za motorčka (Miha je pa pogrnu, men je blo ful smešn). Nevemkakotijeime, ki si sedela zraven mene, hvala, če te ne bi blo, ne bi nardila. Majkemi.


Zdej se loh že skor vozim (pazi, skor!). Ampak ful nisem tolk vesela kokr bi mogla bit.


Ful bi sad fejsala, a loh? Aja, pa te slikce so stare, zdej mam nove lase (stare, sam krajš).


Moj učk zgleda deformiran, jebeš.

Zdj pa grem, ku se pogovarjam z Niko in poslušam Slow club.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Pogrešam te no, a me loh nehaš delat aww pa ohh pa spomn se name pa napiš mi že tist sms, ker je bla že zdavni pol sedem ura.

Ni komentarjev:

Objavite komentar